9 Şubat 2009 Pazartesi

Lost 5.4 The Little Prince ve Exupery'nin Küçük Prensi



Lost'un geçen haftaki bölümü The Little Prince'da ilginç bir bağlantı yapıldığı ortaya çıktı.Bu bağlantı beni hem çok şaşırttı hemde çok ilgimi çekti,çünkü Exupery'nin Küçük Prens öyküsünü okumuş biri olarak Küçük Prens'in adada yaşananlarla ne gibi bir alakası olabilir merakına düştüm.Lostfan.net sayesinde haberim olan bu enteresan kurguyu araştırmak için hemen kitabı aramaya koyuldum odamda.

Şimdi nedir bu bağlantı şöyle izah ediyim;

---spoiler---

Bölümün sonlarına doğru Charlotte sahilde bir enkaz bulur.Locke enkazın ortasında bulduğu tenekeyi yan döndürdüğünde üzerinde "BESIXDOUZE" yazdığını görürler.
Ve Locke;
-Fransızca bilen varmı?... diye söylenir.

( "BESIXDOUZE" fransızcada "B-ALTI-ONİKİ" manasına gelmektedir.Rakamlarla yazıldığında B 612 ortaya çıkar ki,bu rakam aşağıda görüldüğü üzere Küçük Prens'in bulunduğu astroidin adıdır.)




---spoiler---

Bölümü detaylıca izlememe rağmen bölüm adının neden The Little Prince(Küçük Prens) olduğunu çözememiştim,ta ki Lostfan.net beni aydınlatana kadar...daha bizi neler bekliyor bakalım...(Lostfan.net'e teşekkürler)

Hiç yorum yok: