20 Temmuz 2010 Salı

Levent Yüksel // Med Cezir


Türkiye'de pop müzik dalında en iyi 5 albümü sayın deseler, ismini banko söyleyeceğim albümdür kendileri.

1994 yılının yaz döneminde Tarkan'ın "Aacayipsin" albümüyle aynı zamanda çıktığını daha dün gibi hatırlarım. Çok güzel yıllardı o yıllar. Yazlık bir evimizin olduğu Martı Sitesi'nde geçen zamanlarda, sitenin heryerinden Levent Yüksel'in şarkıları yankılanırdı. Gündüzleri evlerden yükselen hareketli şarkıların nağmeleri siteye neşe katar, geceleri ise sahildeki diskoda çalan şarkılar, denizdeki dalga seslerine karışırdı. Kumların üzerinde oturup o güzel şarkılara eşlik etmek ne büyük keyifti bizim için. Ben ne zaman o albümden herhangi bir şarkıyı dinlesem o günlere dönüp kumların üzerinde oturuyor ve denizi seyrediyorum ya da bisiklet konvoyuna katılmış turluyorum sitelerin içinde.
Benim için baştan aşağı sıkılmadan, kaseti ileri sarmadan dinlenebilecek bir albümdü Med-Cezir ve Levent Yüksel, geçen zaman içerisinde onun yerini hiçbir albümüyle de dolduramadı.
Bunları nedenmi yazdım? Çünkü şu an o albümden Tuana'yı dinliyorum. Haliyle aklıma geldi yine o günler ve içimdekileri döktüm sizlere...kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok: